Tuesday 12 April 2016

Cea mai buna solutie pentur o vacanta in Croatia



Impreuna cu sotia mea si cei doi copii, de 7, respectiv 11 ani, am ales o vacanta in Croatia, mai exact un charter Split. Am fost atrasi de aceasta tara deoarece ne-am informat mult despre ea de pe internet si de la prieteni si rude care au fost acolo si au spus ca s-au simtit foarte bine. 

Am apelat la agentia Holiday Dreams, angajatii au fost foarte prietenosi si pot spune ca au avut un comportament exemplar, spre deosebire de alte cazuri din anii trecuti in care la alte agentii erai tratat cu superioritate, chiar daca tu erai clientul.

Hotelul in care am stat noi era de 4 stele, iar vacanta a costat in jur de 500 de euro de persoana cu 7 nopti de cazare, bilet de avion si asigurari, cu alte cuvinte a fost destul de accesibil. Sume asemanatoare se platesc si pentru o vacanta in Neptun sau Eforie Nord, iar conditiile sunt mult inferioare celor de care am beneficiat noi in Croatia.

Imi pare rau ca nu am avut suficient timp sa vizitam si imprejurimile care stiu ca sunt deosebite, insa vara viitoare vom alege o alta destinatie tot din Croatia. Per total a fost o experienta pe care o recomand oricui, deoarece in Split atmosfera este una aparte, iar lumea pare mult mai relaxata si fara niciun pic de stres si nervi.

Hotelul era cred ca la 50 de metri de plaja, asa ca nu era nevoie decat sa facem cativa pasi pentru a ajunge din camera noastra direct in apa. Curatenia plajei si a apei era la ordinea zilei, cosuri de gunoi la fiecare pas, iar sezlongurile erau disponibile pentru toata lumea, la preturi foarte mici. Copiii nostri au avut parte de multe locuri de joaca si parcuri asa ca si ei au fost foarte bucurosi de aceasta vacanta.

No comments:

Post a Comment