Tuesday 4 November 2014

Sisteme de supraveghere video



Siguranta este atunci cand totul este stabil. Cand nimic nu ti se poate intampla. Cand te simti in siguranta viata ta se desfasoara intr-un mod mult mai placut.
Multi oamenii recurg la metoda de a se asigura printr-un mijloc mai comod si mai sigur adica sisteme de supraveghere video. Ajungi la aceasta metoda printr-o experienta neplacuta in care siguranta ta a fost ofensata. In mod firesc, nimeni nu isi ia masurile de siguranta inainte de a se intampla ceva.

Dupa o intamplare care iti lasa o urma de suparare si dezamagire iei hotararea de a recurge la cea mai corespunzatoare metoda. Cum a inceput toata aceasta " distractie " ? Pai din punctul meu de vedere nu am crezut niciodata ca oamenii pot ajunge la metoda josnica de a fura pana si un pachet de sevetele dar pentru toate este un inceput. Nu am descis sa-mi pun un sistem de supraveghere video pentru lucruri minore care intr-un mod sau altul se faceau nevazute. Am decis acest lucru in urma unui furt de proportii mai mari. Intr-o noapte ca toate noptiile linistite fara sa aud nici macar un zgomot sau un catel revoltat, niste indivizi au furat un obiect cu o cantitate extrem de mare si de o valoare consistenta, care apartinea serviciului.

Dupa acea noapte am regretat tot timpul ca nu am iesit afara ca nu m-am uitat pe fereastra lucruri pe care le faceam in fiecare noapte. Stiam si cred ca toti o stiu ca politia nu are ce sa faca intr-o situatie de genul acesta. Am decis sa-mi fac singura dreptate cum pot iar daca nu pot sa-mi iau masuri de sigurnta care i-ar ingrozii pe hoti. Mai exista un vecin care avea sistem de supraveghere video si caruia ii cerusem ajutorul dar acest a refuzat sa ma ajute din motive personale.

Am sunat o firma care a venit si mi-a instalat un sistem de supreveghere care imi ofera siguranta. Stiu ca nu o sa mai am probleme si ca v-oi fi in siguranta de acum.

No comments:

Post a Comment